Materiały English is Simple jako rozwiązanie wspierające samodzielną naukę angielskiego w domu! Zgodne ze szkolną podstawą programową dla 5 klasy.
English is Simple to ćwiczenia do samodzielnej nauki dla 10 i 11-latków, które umożliwiają uczniom skuteczną naukę w domu. Dzięki nim dziecko może uzupełnić, ugruntować i poszerzyć swoją wiedzę z języka angielskiego. English is Simple to:
Ćwiczenia do samodzielnej nauki angielskiego w domu
Gotowy plan nauki
Dajemy Ci gotowy plan pracy, który dba o systematyczność za Ciebie i za dziecko. Nie musisz pamiętać, co dziecko już zrobiło i co powinno zrobić, masz to zapisane w materiałach.
Krótkie sesje nauki
To zasada, która nam przyświeca przy tworzeniu materiałów. Wystarczy 15 minut dziennie, by zobaczyć efekty! Dziecko nie będzie narzekało, że musi spędzić cały dzień na nauce.
Prosto i na temat
Zero lania wody, nudnych zadań i dywagacji teoretycznych. Ćwiczenia są dostosowane do wieku i zainteresowań dzieci. Z nami angielski jest świetną zabawą!
Wybierz materiały, których potrzebuje Twoje dziecko w 5 klasie!
Wszystkie te zeszyty możesz również kupić w pakiecie. Przy zamówieniu pakietu otrzymujesz dodatkowo w prezencie: plakat edukacyjny do nauki słownictwa i gramatyki, dzięki któremu dziecko łatwiej zapamięta i będzie stosowało w praktyce nawet najtrudniejsze zagadnienia.
Zobacz dokładny opis zawartości każdego zeszytu, który pomoże Ci w wyborze.
Numer zeszytu | Tytuł zeszytu English is Simple. NIEZBĘDNIK PIĄTOKLASISTY | Słownictwo | Gramatyka |
1 | My House | Nazwy pomieszczeń w domu, wyposażenia i mebli. Opisywanie domu. | Czasowniki to be i have got. Odmiana. Budowanie zdań twierdzących, pytań i przeczeń oraz udzielanie krótkich odpowiedzi z użyciem tych czasowników. Formy skrócone. Wykorzystanie w czasie teraźniejszym Present Simple. |
2 | Countries & Nationalities | Kontynenty, kraje, narodowości i języki. Położenie geograficzne. Flagi. Jak mówić o osobach i ich narodowościach? (continents, countries, nationalities, languages). | Stosowanie czasu teraźniejszego Present Simple (do, don’t/doesn’t). Twierdzenia, pytania, przeczenia i krótkie odpowiedzi. |
3 | Hobbies | Słownictwo związane z zainteresowaniami, tj. sport, muzyka, sztuka, literatura. Sposoby spędzania wolnego czasu. Mówienie i pytanie o hobby. (Music types, instruments and sports). Play, do, go – stosowanie przy mówieniu o sportach. | WH-questions, czyli rozpoczynające się od why, who, where, when, what oraz how. Konstrukcje: „I like……, but I don’t like” i „I like/don’t like …… and …….” Pytania o ilość: how much/how many. Używanie there is/there are. |
4 | Telling the Time | Sposoby podawania godziny, pytanie o godzinę, odpowiadanie na pytania o godzinę. Określanie dni tygodnia, miesięcy i pór roku (time, seasons, months, days of the week). | Przysłówki częstotliwości i ich pozycja zdaniu. Przyimki czasu (on, in, at) i miejsca. Przedimki a/an/the. Określniki some, any. |
5 | My School | Słownictwo związane ze szkołą, przedmiotami i przyborami szkolnymi oraz wyposażeniem szkoły. Przybory szkolne (rzeczy wykorzystywane w nauce, np.: linijka, długopis, książka). Przedmioty szkolne (przedmioty, których dziecko się uczy, np.: matematyka, geografia). Budynek szkoły (umiejętność opisania, jak wygląda i z czego składa się budynek szkoły). Język niezbędny do komunikacji w szkole (tzw. classroom language). | Pytania how many, how much, how often. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, jak je rozróżniać. Zasady stosowania przedimków przed rzeczownikami w zależności od tego, czy są policzalne czy nie (kiedy „a”, kiedy „an”, kiedy „the”). Much, many, a lot of, some, any. Pytania: How often do you…..? |
6 | My City | Nazwy budynków i instytucji w mieście. Miejsca związane z rozrywką, sportem i zakupami. Określanie ich położenia oraz udzielanie instrukcji, jak do nich dotrzeć (shopping and services). | Czas teraźniejszy Present Continuous (twierdzenia, pytania, przeczenia, krótkie odpowiedzi). Zasady tworzenia czasowników z końcówką -ing. Typowe zwroty dla czasu Present Continuous. |